Beloved Fwenz

15 February 2011

Senyum itu sedekah.


Sebot mC Donald semua pom rase lapar and bagi aku yang tengah stay up ni mula lah terbayang2 kan MCD BREAKFAST MEAL. i Looveee hotcakes.!! 4am-11am okayy (promote). Eh rakan2 KFC yang membaca tolong jangan ape2kan sy sbb betray KFC Malaysia Holdings. heee 

Saya sokong usaha Mc Donald : SMILE CAMPAIGN.

tengok laa unclE McDonald nih 24hours pon nak senyum.suka betullah.. Kan senyum itu sedekah.!
Maka saya and encik kesayangan sangat excited untuk mencontohi encik McDonald (pada hari itu) ; walaupun bertahan hanya untuk beberapa minit sebab kitaorang pon dah lenguh maen webcam.heeee

aku cakap : "encik McDonald, boleh kan kami pinjam mulut awak sebentar"
orang sekeliling cakap : "gila ke apa bebudak dua orang ni"
=.=" 


hah.! dapat pon pinjam mulut dia, Thanks Encik McDonald.!!
tu encik kesayangan tengah control macho eh..eh..control cute,, konon2 malu laa tu
"hish you ni jangan laa buat macam tu segan laaa orang tengok!"


after a few moment;
encik kesayangan says: "hah! tokle jadi dia sorang je maen mulut encik McDonald aku pon nok gak"
rupa2nya encik McDonald ade kembar! so kami pinjam mulut dia orang..same tak?


 eh! eh! mulut dia kat mana erk? kat sini? kat sini? kitorang pon dah luper..
=)


 okay aku dah surrender..lenguh sudah senyum guna mulut encik McDonald.
yang sorang lagi tu tak sudah2 lagik.aku pulak yang malu
=.="

okay,mari merepek.


lagi. 


 okay you pon nak jugak?? amek lah..heee


yang lagi best.,, kitorang bole bawak balik mulut2 encik McDonald>! rupa2nya diorang ada spare beribu2 mulut lagikk..!! hoh hebat nya kan.mesti Encik2 McDonald kita ni kuat membebel sebab tu lah diorang ada banyak mulut.  T_T

No comments: