Beloved Fwenz

10 February 2011

MAN U bukan MANCHESTER UNITED.



Haha aku minat gila man U weyhh..!! 
memang tak de yang lain.sampai laa aku keje,, aku tetap sokong man u.
Sesape yang mengenali aku mungkin akan mempersoalkan, ape buang tebiat pulak si syera ni sejak bila la ekaw ni minat nengok bola sepak ni ha. Ape tah lagi poyopo budjet fans man u gile tahap babun kan.

Kalau yang mengenali aku lebih rapat lagi yakni mengenali aku and boipren aku, BOY tu ha.maybe akan menaruh prasangka bahawa aku ni ngikut jee boipren aku sebab dia fans man u kan,.

copppp....ensem ke??

SALAH.!! SALAH.! 
"ke syera ni minat Man U sbb player2 dia yang sudah tentunyee ramai fans."
SALAH dan TERANG LAGI BERSULUH SALAH.!!

Yo.den ngaku den ni ha budak MAN U.
Kalau ade brader2 atau sister2 yang tanya, ‘weh budak kau amek course ape kat uia tu ha’
Pasti nye aku akan menjawab “aku budak MAN U”
(sebelum tu maki2 dia laa dulu kan sesedap rase panggil aku budak)heee
Sumpah.insyaAllah aku mane nipu..aku kan amek course MANUfacturing engineering..
Kalau orang tanye aku musti laa aku bg tahu aku ni budak MAN U…takkan aku nak sabot full MANUFACTURE ENGINEERING kan.yakni aku telah membazir air liur+mebazir masa=rugi.
So…kepada yang terkena tu mintak mahap laa bebanyak terutamanya kepada encik kesayangan aku..yang confident nye membuat fatwa
“TAHU, YOU MINAT MAN U SEBAB IKOT I  KAN”hee
Mintak map bebanyak ye you,,bila masaaaa laahh I ikot you.you tu budak mechatronics mane boleh jadi fans MAN U macam I,,,wekk.!! heheheee

No comments: