Beloved Fwenz

15 September 2011

Skin Perfection _ Eumora Sensational Facial Bar Soap

Assalamualaikum. =)

Heyyoo....

Actually entri kali nih special seket sebab aku tengah excited explore satu product baru yang sangat unic + murah + jimat.!!!

tAraaaa.!!!

Eumora Sensational Facial Bar Soap



Actually aku promote nih untuk tolong bisnes membe aku.. And aku dah tengok sendiri kulit dia sangat improve.!!! Aku pon dalam proses untuk mencuba so korang ta payah wisaw aku bukan promote kosong jahhh oke. =) Ape yang aku tengok kawan2 aku yang aku xjumpe dalam a few weeks dah berubah.! Haha lantas aku bertanya; apekah rahsia andaa., haha

So ape kelebihan sabun Eumora nih??
* Dia nih boleh jimatkan cost korang sebab korang tak perlu dah guna pencuci muka + toner + pelembab + treatment cream dan sebagainye.. Semua function telah di pack kan dalam sebuku sabun.!
* Eumora nih sesuai untuk semua jenis skin type. Kalau kita nak beli pape skin product selalunye sales akan tanya "Apakah jenis kulit awak" atau dia akan kata "oh awak salah pakai product yang tidak sesuai dengan kulit awak lah" .. Kali ni jangan risaw, semua jenis kulit pon sangat berkesan.
* Eumora ni bukan untuk skin beauty; tapi skin health. Buih2 yang akan meresap dalam kulit muka ade nutrient yang sangat berkhasiat. So bila kulit da sihat insyaAllah kite cantik en =)
* Eumora settle macam2 masalah kulit; bukan untuk pimple je; tapi parut jerawat, and masalah kulit satu badan pon dye boleh digunakan. insyaAllah. Even untuk melebatkan rambut pon =)
* Murah..Price dia untuk sebuku sabun just RM95. Sangat affordable la bila kita dah tolak kos untuk toner cream semua. Even Tia Amelia satu set yang aku pakai sekarang ni pon dah lebih RM100 kan.

Aku malas la citer pepanjang kan korang tengok la sendirik ~






!!!! If korang amek promotional pakej; korang akan dapat dua kotak eumora and free satu pack fibrena yang berfungsi untuk clear kan usus besar dari semua toksik sebab most skin problem datang because of it. harga nye pon RM 499 (harga asal nearly RM 899) . Dalam satu kotak eumora ade 4 buku sabun yang worth RM95 each. Kira buy one free two lah kan. Plus korang boleh join bisnes ini untuk menjadi mini trader. 

For futher info you can ask me =)
Sesape yang berminat boley contact aku or PM at facebook aku SYERA CULLEN. First come first serve!!!

4 comments:

Sayidah Nafisah Ruslan said...

sabun bau ape ek?
nanti kalau dah improve, boleh la tayang kan kat blog ni, boleh kami lihat hasilnya.. hehe

Rin Saharina said...

mcm best je :)

Syera Cullen said...

nafisah : sorry late reply.bau dye neutral.like tanah liat cuz xgne chemical.but tak busuk langsung just nice =) interested?

Syera Cullen said...

saharina ; best3 meh laa tryyy