Beloved Fwenz

28 May 2011

$$ means MONEY .. I LOVE $$

ellow sayang2 semuaa. assalamualaikum =) 
jom berpokpek pasal kerja baru aku yek.. ye.aku tak lagi jadi kakak ayam ~ atleast not for now.hehehe sorry KFC Taman Putra

helloww office girl.! =)
SCICOM (MSC) Sdn Bhd


byebye KFC =')
nanti kite jumpe lagi..kehkeh

sekarang aku join project scicom (MSC) Sdn Bhd .. ceteka kat mane?? kat TA One Tower depan KLCC tuhhh,,taw kan taw kann...dokek yooooo dengan KLCC. hahaha project nih untuk beberapa bulan je..kerja aku sangat mudah iaitu key in data entry untuk marking exam paper from Malaysia and a few other country.. boleh kate seluruh dunia lah kot..

ari2 aku g KLCC =')

MASYUK. $$
ye mmg agak masyuk laa kan..sejam keje diorang bayar RM10!! haha bg aku okeyy lahh tu sebab kerja2 kat Malaysia ni rata2 bayar paling tinggi pon RM4-5 je kan ~ so dalam sehari selalunye kitorang keje 8-10 jam.. masyuk kan? tapi aku amek shortsem kan..so macam yang korang tengok kat post aku yang lepas, aku hanta surat kat boss aku untuk kerja 3hari je seminggu =') memang laa sedih sebab tak dapat gaji kawkaw tapi study comes firsttt!! haha
so,kat sini kan memang bersepah2 laa budak2 university.! UIA,UPM,UniKL,UITM .. yang UIA tu paaling ramai semua senior aku jee junior! hahhaa

AKU SEORANG VAMPIRE (CULLEN)
hahaa macam takde kena mengenakan tajuk aku nih, tapi jawapannya ada! tawu tak kitorang nyer time bekerja?? dr kol 5ptg sampai 4pagi baiiiii ~ LUNCH ?? kol 12 sampai 1 pagi baiii ~ hahaha *tapi vampire2 pon tersengguk2 jugak laa aku tahan ngantok!! hahahaha

LAST DAY KAKNGAH
oh yaa semalam kan last day kakak aku keje sekali!! sob2..dia orang lame, so act dia laa yang tarik aku kat project nih.. ini kerana beliau telah berjaya dlm interview untuk kerja tetap kat company ape tah.. 1June nanti die kene g training kat Thailand =( sedihhh sape nak jage kakcikkkk uwaaaaa~ dah laa selalu lunch aku pon die yang bayooo..kuikui BYE KAKNGAH IM GONNA MISS YOU <3

kakngah and her friend ~ bebudak UIA gak nihh =)

boy @ Soffian Sohaimi pon ade! =) 
aku kerja sekali ngn die
tengs yea for everything.

abang wan pon ade!! =) hemhem
kakngah ni g tinggal dia plakk..sian dieee =p

last day dengan kakngah at TA One Tower


No comments: