Beloved Fwenz

16 July 2011

sediakan payung sebelum hujan

Demn.!!!! 
Caner neyhhhhhh aku masuk kerja kol3 petang kang, tapi family aku g kuantan plakkkk pagi nihhhh.!!! adeh tu laaaa kecik2 tak nak mampos dah besar menyusahkan orang.... heh salah plak. 
Tulah muda2 (bukan nak kata aku dah tua i mean lepas SPM dulu la) takmo amek lesen..sekarang baru gegeh nak nak amek lesen kan sekarang dah susah... kete n moto ade je depan umah ni haaa tapi aku tak mampu berbuat ape2 dengan natang tu haaaa. nak bawak secare haram pun tak berani bukan dokek KFC tu laa kene ikot highway uwaaaaaaaaaa  T_________________T apelah nasib badan.

7 comments:

husin said...

tu lah.... lepas spm terlalu enjoy sgt.... hahahaha

Syera Cullen said...

haha nak buat macam mana dah terikut dengan sitcom PUTERI "KITA ENJOYYYYY" =p

husin said...

hahahha... ish2.... bila2 sedia khemah sebelum ujan....

Nik Thoha said...

Salam. tak pe sempat lagi nak buat lesen sekarang ni..hehe

Norashiqin Kamaruzaman said...

hahah....takpe2 ngorat je org JPJ tu nnt...kompem lepas ujian...tak yah riso dah pasal amik lesen =p

Syera Cullen said...

hohooo ooo boley eahh ngorat camtu?? hahaha masalah nye pegang moto pon tak penah ni.risau dia pon xsampai hati nak bagi lulus. hahah =)

Syera Cullen said...

tengs nik toha.haihhh len macam je gelak tu T___T