Beloved Fwenz

02 July 2011

Final Exam Yang Tercinta

Assalamualaikum 
Fuhh lega nye rase di hati dah abes exam.. Ya Allah tolonglahh bagi aku A solid untuk Electronics regardless careless mistake yang bersepah2 aku dah buat tuh … Carry mark aku dah pulun 47/50 so tataw laa kalau final aku buat teruk sangat sampai xcukup A solid..Nauzubillah !!!! T___T  Yang BM aku tak tahu nak kate ape sebab aritu final exam aku ak le performmm  =’) cume berharap kat jasa baik Cikgu kesayangan Cikgu Nurma untuk bagi fullmark. hehehehee harapan je kan ~
Seyes kecewa weyhh sebab nye aritu aku berhempas pulas lah jugak stadi untuk BM nih kan ~ tatabahase, sejarah dia smua .. boley kate 2kali aku khatam buku tuh takot punya pasal..huhuuu
Pastu en tema BM kitorang sem ni ialah Teknologi dalam bidang Perubatan and Teknologi dalam bidang sukan .. Aku nyer group present pasal perubatan Nanoteknologi. So memang aku focus kat tajok tu jelaa kan ~ Lagi pon ape yang aku tahu kitorang akan dapat 3pilihan and dedua tema akan ada kitorang just pilih.. So memang tak laa aku nak amek tema lain kan. Aku pon dengan semangat nye malam tu kumpul smuaa skrip team member aku,, cari ayat yang matang and boombastikk skett and buat essei complete pasal tajuk aku..Semangat weyhhh

Malang nyerrr *nada sedih and merintih* essei yang keluarr tak masuk ponn tema tuuuu!!!!  =’( 
1.Teknologi dalam pertanian
2.Teknologi dalam arena sukan negare
3.Macam mane program kitar semula mmbantu dalam masalah proses pelupusan sampah

I was like whattttt??!!!!!! Aku memang ingat point kawan2 aku time bentang pasal teknologi dalam bidang sukan tuh,, tapi smua name alat teknologi tuu aku tak ingattt !!! Name2 stadium sukan yang gune teknologi plak aku ingat…tapi negare mane plak aku konpius.. kang aku karang fakta sendiri  terpesong plak essei  aku… So akhirnya aku amek choice kitar semula yang memang common and guna ayat sematang yang aku boleh.. Aku curi2 ah sikit dari essei yang aku karang malam tuh =’)
Sebab tu aku tak konfiden markah final aku..tatabahase dia kat blakang tu pun agak susah dan mengelirukan … huhu aku cume berharap kat kemurahan hati Cikgu Nurma.hehehehe.. Aku sempat pulun kat midsem ngan marks presentation jer ari tu,,, kalau tidakkkk memang susah laa CGPA aku nak dapat 3.5 =’)  
Guys,, please doakan aku..cuakkkkkkkk laah siotttt!!!

No comments: