Beloved Fwenz

03 October 2010

raye 2010 yang totally rosalassie.!! n_n

Assalamualaikum semua. n_n
Sebenarnye aku da mula cuti final semester bermula minggu lepas bersamaan hari rabu 28 oktober 2010.hihi ini bermakne aku sedang mmbosankan diri dan menggemukkan diri, T_T  jadi aku mengambil inisiatif untuk mengupdate blog (baru ari ni baru terpikir nak tulis blog, terok kan aku)

okay raye tahun ni ade lah raye pertame aku bersame blog.. =) wah macam bersame husband gituu... oh well,, memandang kan life akhir2 ni sedang huru hara dengan life di kampus n aku pulak stay di hostel,, so segala2 preparation adelah di luar kawalan .. hihi naseblaa ade famili yang menguruskan semua... n aku laa manusie yang terakhir yang mmbeli raye outfit untuk tahun nih.

Yang bestnye,, setelah bergolok gadai pada last minute,, dan aku mndapatkan raye outfit iaitu baju+tudung+kasut+handbag pade berlainan hari...n maen cekup jerr semua tu...
suddenly, my themes turn out to be pink.! and i am so called as PINKY LADY..!! yeahhhh



wah2 ~ berkilau menyilau saket mato den


secare tidak langsong aku begitulah outstanding hingga orang sejauh 5km pon boley nampak rasenyee.. (-_-!)  tapi gasak lah,, sangat tak sesuai dengan mood raye tahun tu,,aku yang tengah mengalami tekanan jiwa..tetttt dan akan mghadapi final lepas raye sepatotnye,, bertukar menjadi ceria pulak gamaknyee,, tak sedo diri kee ape ~ 
haha..so aku ape lagi..layannnnnnn ~


mari2 lihat keluarge tersayang yang berwarna warni ...


olo..olo sayang mami sayang daddy sayang semuaaaaa


wah..raye ini tidak mudah kerana beg aku sangat berat dengan buku2 tetapi aku berjoli disana dan sini untuk beraye dengan harapan akan mendapat duit raya walaupun mostly tak dapat sudah kerana suda besar.  T_T


ouh..ouh mau kenalkan ini adik aku.. 
hani gud luck for ur pmr this coming tuesday!!!




mari berphotoshoot bersama bunge2 .. kekeke



wah, ini telebeyy sudahhhh.. n_n



hari raye tak best tanpe sedare mare sahabat handai taulan maulan semua kan.! dalam kes ini, anak2 buah saye dari kecik sampai ke besar gedabak tua dan membangka asalkan dipanggil anak2 buah turut tidak lah dilupakan.  T_T  ouhouh,,tua nyaa aku.


Anak-anak Along Farid


danish farish a.ka. boyboy


olo--olo  inilah farah najwa


daniel a.k.a niewniew



Alamak.. ini pon anak2 buah aku tawwww ~ jangan mara,, aku ni tua tawtaw
dieorang panggil aku makcik terang, jelas lagi bersuluh.. T_T


no description .. !! haha
PADAN.


 Anak-anak Angah Tin


sulung tu piqa, adam n si kembar yang cute miut 
leeya n leesa.!


Ouh,, raye ini kami beraye dengan sakan dan berhemah, dan berkemah.. i loikee this raya.!! 
n_n



1 comment:

sky jus said...

rosalassie katakan....
1 sut pink huhuhu....