Beloved Fwenz

20 April 2010

kAnak2 ribenA yang cutE ..


i am so caLLed as makcik iera ... (tapi cuz lidah bebudak nihh pendek) jadi laaahhh
CIK IEWA TENYUMMM..
# inspirasi datang dari anak buah aq,, daniel yang cube nak snap gambar aqu (konon2 reti)
lalu dengan selambe jerit...."cik ieewaaaaa,,,tenyummmmm" maksud : cik iera,,senyum!
hahha
sejak tuh,,semua org panggil aqu cik iewa tenyum...


DANIEL
nie lah ketua mafia antara semua mafia iaitu anak buah aqu ..
dyer ada sorang kakak, Farah dan adik, Danish .. harap jer gangster tapi penakot nak mati, muka pon korang tengok abes jambu kan..wakawaka nak buang air besar wajib gune pampers okeeyy budak gedik nih walau pon da tua bangka..kalau tak bagi pampers, die sanggup tahan tahu.! hahahaaa pastu dia ni suke sangat buli budak2 yang sewaktu dengan dier,badan kau kecik ke besar dia peduli hape kan.kau tak same waktu pon dia peduli hape.dier nihh memang anti dengan aqu cuz aku selalu marah dia..ye laa suke sangat masuk bilik tido aqu n seludup kelua kete2 mainan yang jadi koleksi aqu, bukan kereta mainan jer.segala mainan yang ade lah die nak..pastu bagi calar ...ciap ilangkan lagi!!! price to get those stuff more RM40+ each okee !! siapa tak bengang kan. sabar je laaa




DANISH
adik last (setakat nihh) kpd Farah, kakak .. n abang, Daniel...*hai kak siti,, biler nak tambah lagi.ihihi Name manje nyer Baby or Kukubi .. tymE dier kecik2 dulu sangat lahhh gemok~minom susu 2jam sekali okeeey..hahaha tapi sejak da reti jalan nihh da kurus cket (da pandai diet)..da ensem daaa dier nihh seorang yang sensetif,, n sangat blur ~ suke wat muke tak bersalah n muke tak da perasaan .. haih geraammmnyeee




ALIEYA N ALIESA
lahh...nie pe masalahh la pulak nih...jangan salah anggap ye jangan salahkan aku bukan kerja aku ni keje ucu diorang laa ni,, kurang asem.. diorang ni kembar seiras ... even aqu pon amek masa yang sangat lame nak kenal bebudak nih..diorang ponn reti mengamok tahu... yela mane taknye,, setiap orang yang jumpe diorang akan tanye "lieya ke liEsa nihh" n diorang dengan sabar memberi jawapan..tapi bayangkan lahh kalu seorang tu sampai 10kali jumpe diorang dalam sehari..n tanye benda yang same...n tu kalu sorang?? kalu 10 orang?? hahaha macam hari itu lah aku terjumpa budak nih, then sambil peluk cium dia aku tanya "lieya ke leesa nih?" pastu dengan manje dan sengih2 dia menjawab "leesa la". pastu diorang pegi main2..bile aku tangkap sorang, aku tanya lagi,,leesa mnjawab benda yang sama. pastu..aku tengah buat kerja bile leesa datang kat aku mintak tolong buat kan ape ntah. pastu dengan penuh kassih sayang aku tanya "lieya ke leesa nih" kali ni, die jawab "hish makcik ni tak kan tak kenal lagi.! leesa lah.!!!" *dengan muncung sedepa, die patah balik dan tak jadi nak mintak tolong kat aku. hahahahahahaa

kate orang same tapi tak serupa .. kalu korang perasan satu benda yang berbeza.. Lieya (kakak) suke bela rambut kat atas dahi tapi Leesa (adik) selesa membelakangkan semua rambut hadapannyer..katernye die rimas dengan rambut tu.. pelik kan.. =)





DANISH (LEFT) N AKEEM (RIGHT)
hahha.. nie bukan penderaan okee...
actually yang menangis kegedikan hanyalah akeem sebab ibu letak dyer atas kerusi tapi die gedik maw didukung.. so diEr pon melalak dengan harapan ibu nak amek dier.. Tapi aqu tak bagi,, so oleh kerana ibu lambat mendiamkan si akeem tuhh,, Danish yang baring kat sebelah ponn turut hiba lalu menyahut lalakan akeem tadi ... adehhhhh

No comments: