Beloved Fwenz

14 December 2010

bola basket di bilik syakirah


tingtong.! tu bukan bunyi loceng pintu rumah tahu tapi bunyi kepale otak aku yang tengah tingtong sebab mawu tido..teheeeee  =.="

ni merupakan first day aku as a mahasiswi tau..penat mencari kelas kat uia yang besar nih jangan cakap lah.tu belum campur lagi dengan saat dan ketika kami tersesat dan terpusing-pusing mencari arah lagik. tangkap leleh wa cakap sama lu. uhukuhuk

objektif:
sebenarnya tajuk entry kali ini dah jauh terpesong daripada matlamat aku menulis entry. tapi untuk meng-kover balik karangan aku yang terpesong ni, mari lah aku kaitkan cerita-cerita yang tersirat dan tersurat ye,  T_T


ini adalah cebisan-cebisan gambar taaruf week kita orang yang sungguh menyeksakan.tido tak sampai 4jam and mandi sehari sekali and tido di masjid and dengar briefing yang non-stop. jemput melayan diri.



okay cube korang teka aku di mana saat ini. salah.bukan kat dewan CAC lah tapi aku kat bilik syakira madzlan sebab tu aku boleh online haihaaaa  T_T  ha..cube korang teka mane syakira? mustilah die malu2 nak bergambar kankankan.. "malu ke? hmmmmm

ni lah yang aku geram.and nak mengadu. setelah berhempas pulas kengkawan aku mendaftar kan wifi UIA ni sampat tersesat2, akhirnya aku discover yang bilik aku tak dapat connection!! jawabnye aku tidak dapat online di bilik.!! cis cis cis
faktor ini ah yang membuat aku berhijrah seketika di bilik syakira madzlan memandang kan line kan bilik die sangat best and laju.. T_T  nangis jap.


yang paling membengangkan is p1.wimax aku juga tidak membantu langsung.!! haihhh kau ni memang betul lah.. saya dengan ini menyeru kepada syarikat wimax tolong lahh improve coverage anda di gombak.!! pleasseeeeee . dasar berukband..teheee
marah tak.,marah tak...

okay yang pasal bola basket tu pulak aku tipu je, mane si syakirah ini ada bola basket, bola basket aku tengah aman d bilik kek umah den laa..haaa motif diaa is tadi on the way to bilik dia and diorang tadi aku ternampak court basketball lalu teringat kat my bb kat umah tu haaa...rindu kat my bb is not my blackberry or my baby okay tapi my basketball.huhu
okay sekian terima kasih. =.="
objektif tercapai.


No comments: