Beloved Fwenz

29 October 2010

Ada apa dengan Cullen.

Okay di mana mahu mula.


Okay di sini. heee tujuan aku menulis entry ini adalah untuk menjawab semua tema dan persoalan personifikasi metafora simile hiperbola. eh eh maksud aku ramai orang yang tak paham kenape name Cullen tu penting bagi aku. kalau setakat tak paham tak pe, ni pakej dengan sebutan pon salah. adeh  -_-!


Dengar sini.please lend me ur ear.huhhuu  CULLEN itu adalah name keluarga bagi vampire. Vampire itu apakah?? Okay vampire itu adalah sama erti dengan *pontianak dalam bahasa melayu atau adik beradik *dracula kalau nak up seket. hahahaa. Meh aku kenalkan korang dengan The Cullens. 




okay dari kiri sekali itu ialah Jasper, then awek dyer Alice, Emmet n his girlfren Rosalie dan yang paling kanan itu ialah cinta hati kedua aku EDWARD CULLEN.  *yang petame tu boypren lah.hii


Mari jumpa keluarga The Cullens.









ini lah motif hidup dan punca makanan vampire. BLOOD atau darah manusia. Tetapi tidak bagi keluarga THE CULLEN. ini kerana mereka adalah vampire yang bertauliah dan tidak mengacau orang lain.macam aku.hee diorang da restrain *menahan diri masing2 daripada hidup dengan darah manusia. INstead, diorang ni akan pergi memburu binatang and jadikan blood binatang sebagai makanan. baik kan? baik kan?


can you see how smart they hunt?? -_-!


ini ialah rupa vampire biler terkena sunlight.
they are sparkling and beautiful. okay ini ialah edward  *pengsan sekaranggg


okay ini ialah edward lagi  *pengsan sekali lagi


yer. mereka hensem2 dan cun2 membuatkan aku teringin nak kawen dengan vampire. dalam hati pulak cakap *eeee..bole tak kalau aku nak jadi vampire. huu  T_T bodoh.bodoh.aku tahu. tetapi.!!! kalau korang jumpe dengan pontianak jangan pulak korang kate "incik vampire sile lah gigit saye kerane saye nak jadi macam awak" SALAH.!! kalau dalam kes ini, sile lah LARI SELAMATKAN DIRI. atau bace Al-Quran dan sembahyang.
n_n 

yer. aku jumpe diorang nih dalah muvie jer.. and aku jadi addicted dengan diorang., bukan,, dengan edward sahaja.huuu selain muvie diorang ada klua dalam bentuk novel juga. mengikut series, korang kene tengok semuaa untuk lebih faham, mengikut urutan.








ini lah kisah vampire yang boleh didapati di bookstore. Murah jer.
Tapi for your info, muvie dan novel ceritanya tak sama kerana cerita di novel adalah lebih gempak, happening dan best. Tapi korang kene tengok dua2.!!


Untuk lebih mengenali keluarga THE CULLENS serta lebih banyak photo yang stylo dan gempak dan smart untuk dilihat..sile klik link ini




2 comments:

Anonymous said...

whoaa gempak laaaaa.!

me!! said...

love cullen so much..especially jasper..
waw..
so hot..